Forum Wojenne tajemnice - WARSZAWA i OKOLICE Strona Główna Wojenne tajemnice - WARSZAWA i OKOLICE
Stroroom WERTTREW'a
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przestroga.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wojenne tajemnice - WARSZAWA i OKOLICE Strona Główna -> Piszta, co chceta!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ireneusz
Przyjaciel Stroroom



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 50 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Bemowo Watowskie.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:47, 21 Sie 2008    Temat postu: Przestroga.

Pragnę podzielić się moimi perypetiami związanymi pośrednio ze zmianą klimatu w Polsce i pracą Neostrady TP. Być może poruszam temat znany większości "forumowiczów", jednak jest to przestraoga dla pozostałych. Otóz w sobotę rano mój modem nie mógł się zsynchronizować. Zatelefonowałem pod zalecany numer 0 800102102. Przyjęto moje zgłoszenie i nadano numer sprawie, przedtem wysłuchałem kilka razy komunikatów i muzyki. Wielokrotne moje monity nie pomogły, częstowano mnie komunikatami i muzyką. Nie umiano mi podać z jaką usterką mają do czynienia. Podejrzewałem, że ponieważ "moja" linia telefoniczna jest napowietrzna już od kilku lat, a miała być zastąpiona po kilku miesiącach stałą, podejrzewałem jej zawilgocenie podczas potężnej burzy z piątku na sobotę Jednak dopiero po pięciu dniach monter stwierdził uszkodzeni modemu, prawdopodobnie przez przepięcie spowodowane w linii podczas wyładowań atmosferycznych. Byłem bardzo zdegustowany pracą "konsultantów" NEOSTRADY TP, ich opieszałością. Jednak bezpłatna wymiana modemu odbyła się szybko i bardzo uprzejmie, co poprawiło moje samopoczucie. Z mojej przygody wyciągam wniosek i polecam go innym "forumowiczom" -

odłączajcie nie wykorzystywany modem od linii telefonicznej.

Ustrzeżecie się od konieczności kontaktów z NEOSTRADĄ TP i długotrwałych przerw w połączeniu z INTERNETEM.
Ireneusz Dobiech.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciejszkocki
Don Penetratore



Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 2825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: z Mokotowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:04, 24 Sie 2008    Temat postu:

Nie pamiętam szczegółów ale mój kolega miał wielkie problemy z nimi na samym początku ich działalności pt Neostrada.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mateo
Senior



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Syreni Gród

PostWysłany: Nie 20:57, 24 Sie 2008    Temat postu:

Ktoś kiedyś ładnie wymyślił: telekompromitacja polska- nerwostrada.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
embercadero
Senior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 22:28, 24 Sie 2008    Temat postu:

Chyba łatwiej zliczyć kto problemów nie miał niż kto miał. Nerwostrada to bardzo dobre określenie, szczególnie wersja z modemem. Dodatkowo ich pomoc techniczna jest... no powiedzmy że jedyna w swoim rodzaju.

No ale na sytuację którą opisał Ireneusz to niewiele co mogłoby pomóc, po prostu kabelek telefoniczny posłużył za piorunochron zapewne, słyszałem o podobnej sytuacji z klasycznym modemem wewnętrznym która skończyła się spaleniem płyty głównej w komputerze więc skoro poleciał tylko modem to i tak szczęście. Granda że nie potrafią zakopać kabli w ziemii, linii napowietrznych nie powinno być...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oelka
Moderator



Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 1303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: MDM
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:35, 24 Sie 2008    Temat postu:

embercadero napisał:
Granda że nie potrafią zakopać kabli w ziemii, linii napowietrznych nie powinno być...

Czasem wystarczy dobra instalacja odgromowa w budynku. A z tym roznie niestety bywa.

Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ireneusz
Przyjaciel Stroroom



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 50 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Bemowo Watowskie.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:49, 25 Sie 2008    Temat postu:

Dziękuję za wypowiedzi, wszystkie zgodne co do oceny działalności, jak mówicie, "Nerwostrady". Jednak w mojej sytuacji posiadania telefonu stacjonarnego korzystanie z usług Neostrady wydaje mi się jeszcze finansowo opłacalne. Przeglądałem oferty promocyjne innych firm i stwierdzam, że nie są one tak bardzo atrakcyjne. Mam kablówkę Aster, jednak nie zapewnia ona korzystania z Internetu. Poneważ umowa z Neostradą mi się za kilka miesięcy kończy, "rozglądam" się za korzystniejszą propozycją. Może mi doradzicie za jaką?
Ireneusz Dobiech.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ireneusz
Przyjaciel Stroroom



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 50 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Bemowo Watowskie.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:04, 25 Sie 2008    Temat postu:

Zapomniałem dodać, że zabezpieczyłem się przed ponowną przygodą jaka mmnie spotkała. Zainstalowałem przekażnik dwustykowy, sterowany napięciem zasilającym komputer, który podłącza oba bieguny linii telefonicznej do modemu w momencie włączenia komputera i odłącza w momencie jego wyłączenia. Mogą to też być, w przypadku wychylnego przełącznika stosowanego w przedłużaczach z wieloma gniazdami, styki przekażnika sterowane mechanicznie przez "hebelek" przełącznika.
I.D.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
embercadero
Senior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 23:16, 25 Sie 2008    Temat postu:

Wbrew pozorom sam jestem abonentem "nerwostrady" bodajże trzeci rok i w sumie nie narzekam. Wszystko jest ok pod warunkiem że bierze się od nich samą usługę, sprzęt który ci sprzedadzą należy czym prędzej wyrzucić i kupić sobie zamiast niego dowolny inny. Bo każdy będzie działał lepiej. To co daje TPSA do neostrady, szczególnie produkty Sagema, to jakieś prehistoryki ktore non stop sprawiają wyłącznie problemy. To samo z tymi aplikacjami do dzwonienia które dają, to jest do niczego nie potrzebne a generuje nieustanne problemy. Od czasu gdy podpiąłem moją neostradę do routera linksysa w zasadzie nie pamiętam jakichkolwiek problemów - a było to ze dwa lata temu. No ale oczywiście na fakt walnięcia piorunem to by nie pomogło - ale jak widać z tym to sobie już sam poradziłeś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ireneusz
Przyjaciel Stroroom



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 50 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Bemowo Watowskie.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:15, 26 Sie 2008    Temat postu:

Dziękuję za wypowiedź. Ja również, poza nieraz kilkakrotną próbą połączenia się z Internetem, co wymagało ponownych włączeń komputera, mam wrażenie spowodowannych obciążeniem serwera, byłem zadowolony z "Nerwostrady". Jednak jest dobrze, gdy wszystko działa zadawalająco. Natomist, gdy pojawi się jakaś usterka, "wychodzi" opieszałość i niefrasobliwość TPSA. Wysyłałem e-maila do TPSA, z pytaniami:
dlaczego nie dotrzymuje słowa, że poprowadzona linia prowizoryczna będzie wkrótce zastąpiona stałą, dlaczego monterzy nie pracują w niedziele i święta, nie ma montera dyzurnego, dlaczego dyspozycja dla monterów została wydana dopiero po trzech dniach?
Nie raczono mi na te pytania odpowiedzieć. Podaję te fakty, abyście mogli wyrobić sobie obiektywną opinię o TPSA.
Wracając do Twojej wypowiedzi. Proszę o uświadomienie mi i wyjaśnienie znaczenie terminów:
"To co daje TPSA do neostrady, szczególnie produkty Sagema, to jakieś prehistoryki ktore non stop sprawiają wyłącznie problemy. To samo z tymi aplikacjami do dzwonienia które dają, to jest do niczego nie potrzebne a generuje nieustanne problemy. Od czasu gdy podpiąłem moją neostradę do routera linksysa".
Ja od TPSA otrzymałem tylko modem i filtry do telefonów.
Pozdrawiam serdecznie I.D.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
burza
Zasłużony dla SW



Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 84 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 18:13, 26 Sie 2008    Temat postu:

Prawda jest taka, że zawracają człowiekowi głowę, by go skusić na jakąś ofertę - wtedy to potrafią wydzwaniać, ale jak już się wykupi coś u nich, to już sytuacja wygląda całkiem inaczej. Jak się kończył abonament, to zadzwonili z nową ofertą na neostradę - multipakietem, chcąc ją człowiekowi od razu wcisnąć, jak sie mówiło, że trzeba czasu do zastanowienia, to znów za niedługo zadzwonili i tak w kółko, parę razy. Natomiast jak się człowiek już zdecydował, poszedł zamówić, to robili niesamowite problemy - w jednym punkcie obsługi klienta wszystko niby dało się załatwić, ale już na sam koniec, okazało się nagle że ich pracownicy nie mają dekodera, wzięli numer telefonu, mieli zadzwonić, jak już dekoder będzie dostępny - oczywiście nikt się nie odezwał, chociaż numer brali trzy razy i zapewniali, że oddzwonią. W końcu po dłuższym czekaniu i braku ich reakcji w innym punkcie, po odczekaniu na swoją kolej, okazało się, że u nas taka oferta z tą całą neostradą w multipakiecie jest w ogóle niemożliwa do "zaaplikowania", bo ich system tego nie przetrawi, itp. Kazali przyjść za miesiąc. Ale jakoś wcześniej w poprzednim punkcie wszystko się dało, gdyby nie ten brak dekodera, to byśmy mieli usługę, tylko ciekawe jak by miała działać. Na pytanie, co z ich systemem jest nie tak i czego nie przetrawi - pani w obsłudze wyjaśniła, że skoro w tym miesiącu zwiększyliśmy szybkość neostrady, a teraz byśmy chcieli wziąść ten multipakiet - to dla systemu są to dwie zmiany w ciągu tego samego miesiąca, a on przyjmuje tylko jedną, więc trzeba przyjść za miesiąc. Ciekawe, że jakoś wcześniej nikt nam tego nie powiedział - stracony czas na oczekiwanie na ich telefon, stracony czas na jeżdżenie i stanie w kolejkach. Podsumowując, niektórzy ich pracownicy są niezorientowani co oferują klientowi, dają zapewnienia bez pokrycia i są niesumienni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lido
Senior



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Błonie

PostWysłany: Śro 0:32, 27 Sie 2008    Temat postu:

ja miałem lepszy numer od Burzy
Najpierw ja zadzwoniłem z informacją że kończy mi się umowa i z pytaniem co proponują. Odesłali mnie do punktu ORANGE w Błoniu, tu mieszkam tu miałem wszystko załatwić. Z punktu ORANGE w Błoniu odesłali mnie do Grodziska Maz. Ale tam nie pojechałem bo mi sie nie chciało i nie miałem "po drodze"
Po 3 czy 4tym telefonie na 9393 ustaliłem że jedyną możliwością przedłużenia umowy jest wizyta w najbliższym salonie TP w Pruszkowie. Uczyniłem to po kilku dniach. Przedłużyłem umowę. Po następnych kilku dniach nim ta przedłużona i lepsza neostrada zaczeła mi działać zadzwonił JEGOMOŚĆ Z TEPSY i zaproponował mi umowę od ręki, kurierem i przez telefon z NATYCHMIASTOWYM uruchomieniem opcji którą wybieram.
ZA KAŻDYM POŁĄCZENIEM Z 9393 PYTAŁEM DOCIEKLIWIE o możliwość zawarcia umowy telefonicznie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lido dnia Śro 0:34, 27 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
anders
Senior



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: B-tów

PostWysłany: Śro 10:52, 27 Sie 2008    Temat postu:

Osobiście przez rok z Neostrady korzystałem w Łodzi na wynajętej stancji. Nie miałem większych problemów przy podpisywaniu umowy, czy ostatnio przy jej zakończeniu, ale denerwował mnie sam fakt, że codziennie pomiędzy 23, a 1 co kilka chwil zrywane było połączenie oraz po weekendzie, gdzie przez 2-3 dni nie była używana Neostrada, przy ponownej próbie użycia były problemy z połączeniem się.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ireneusz
Przyjaciel Stroroom



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 50 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Bemowo Watowskie.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:59, 27 Sie 2008    Temat postu:

Po tych wypowiedziach i moich smutnych doświadczeniach współpracy z TPSA, zdecydowałem się do nich wysłać następującą wiadomość e-mail:

Szanowni Państwo.
Jeśli chcecie się dowiedzieć jak oceniają Waszą pracę klienci, którzy korzystają z Waszych usług, proszę wejść na stronę:

http://www.werttrew.fora.pl/piszta-co-chceta,10/przestroga,2700.html?sid=19b34bdae0b319769ac91dd846bdda3a

Ich opinia jest bardzo negatywna i zgodna z moją, którą wyraziłem w wiadomości wysłanej do Was wczoraj o godz. 13.22. Ostatnio, konkretnie w niedzielę zatelefonowała do mnie wasza pracownica, chcąc mi zaoferować usługi TPSA. Nie miałem czasu, więc umówiliśmy się na poniedziałek w godzinach 15 -18. Czekałem na telefon nie opuszczając domu, bezskutecznie. Lekceważycie klientów w sposób karygodny. Jestem w rosterce,co dalej robić. Korzystam z Neostrady, zwanej powszechnie Nerwostradą, umowa kończy mi się w kwietniu, proszę zachęćcie mnie do tego, abym dalej korzystał z Waszych usług.
Ponadto proszę o konkretne odpowiedzi na postawione w obu wiadomościach pytania.
O tej wiadomości poinformuję uczestników forum, którego link podałem wyżej.
Irneusz Dobiech.

Zobaczymy jaka będzie reakcja TPSA.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ireneusz dnia Śro 16:09, 27 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Borek
Zasłużony dla SW



Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 2623
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Marki k/Żoliborza ;)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:29, 27 Sie 2008    Temat postu:

ireneusz napisał:
Zobaczymy jaka będzie reakcja TPSA.


Żadna.

Zakładów nie przyjmuję, to by było nieuczciwe.

--
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Borek dnia Śro 12:29, 27 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
embercadero
Senior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pią 0:28, 29 Sie 2008    Temat postu:

Tak, na pewno nie będzie reakcji. Nie było reakcji nawet gdy mój ojciec (trochę impulsywny jest, trzeba mu przyznać) po miesiącu walki z neostradą której nijak nie dało się uruchomić a tepsa stwierdziła że wszystko jest z ich strony ok i nie widzą problemu by nie zacząć naliczać abonamentu za nigdy niedziałającą usługę, poszedł do ich "salonu" i wysypał im te wszystkie "bebechy" na ladę, modem, kabelki itp "prosząc" by wzieli to sobie w cholerę i tylko rozwiązali z nim umowę. Jak mówię, reakcji nie było, panienka flegmatycznie stwierdziła "pan to sobie weźmie bo to pańskie" i wydrukowała papierek z rozwiązaniem umowy do podpisu, widać nie takie rzeczy już widziała. Aż się ojcu głupio zrobiło że się tak zaperzył a oni tak go zabili stoickim spokojem Wink

Pytałeś o to co mam na myśli mówiąc że sprzęt dają dziadowski. No między innymi miałem na myśli modemy, ale też routery, ten ich livebox itp. Neostradę mozna kupić z samym modemem, a można też z innymi nieco bardziej skomplikowanymi urządzeniami. Ale modemy też miałem na myśli. Szczególnie parę lat temu, jak w użyciu były głównie windowsy 98 to można było worek soli zjeść i nie dać rady tego dziadostwa w ogóle uruchomić. Tepsa ma w zwyczaju oferować modemy nie produkowane od paru lat, których producent już dawno nie wspiera itp. Pół biedy gdy jest to modem za złotówkę ale gdy w ten sam sposób wciskają router za 200-300 zł który się tak naprawdę do niczego nie nadaje i na przykład nie będzie działał z żadnym komputerem nowszym niż 2 lata, to jest już duża granda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wojenne tajemnice - WARSZAWA i OKOLICE Strona Główna -> Piszta, co chceta! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin